MARONI CAMPER – historia firmy

Początek. Podróżując po Europie zawsze trzeba było mieć wszystko zaplanowane. Albo lot i hotel, albo mapę stacji benzynowych, winiety i podróż nocą żeby ominąć korki. Na miejscu plaża, basen, piesze wycieczki i przyjemne restaurację. Żeby wybrać się coś zobaczyć, wstawało się wcześnie rano na zorganizowaną wycieczkę albo wynajmowało samochód i szukało ciekawego miejsca na zrobienie zdjęć. Siedem dni i powrót…wakacje marzeń!
Przemierzając w ten sposób Polskę i Europę od czasu do czasu spotykało się na drogach samochody campingowe. Gdzieś zaparkowane na małych parkingach, mijając je na autostradzie, czy przejeżdżając obok pól campingowych. Zawsze wydawało nam się, że to tylko emeryci z europy zachodniej na urlopach. Coś czego w Polsce mieć nie będziemy, a dla młodych to będzie jedna wielka nuda!

Co roku wyjeżdżamy spontanicznie popływać nad polskie morze na deski i któregoś dnia stwierdziliśmy że jedziemy w najbliższy weekend. Nie było miejsc noclegowych jak zwykle w Jastarnii i znajomy pożyczył nam do spania… swojego campera.
Ten wyjazd zmienił wszystko!

Budujemy wyjątkowe CamperVany

Kampery. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej i budowlanej pozwoliło Nam spojrzeć na caravanning z innej perspektywy. Forma, przestrzeń, nowoczesne rozwiązania oraz innowacyjne technologie to rzeczy, w których na co dzień korzystaliśmy. Chcieliśmy to wykorzystać i zaprojektować campera, który będzie spełniał nasze wymagania.

Huta Silesia – miejsce, w którym powstają nasze Campery

Siedziba. Wiedzieliśmy, że musi to być wyjątkowe miejsce z duszą. Kupiliśmy zabytkowy budynek po starej hucie Silesia w Rybniku i choć obiekt był ruiną chcieliśmy o niego zawalczyć pomimo wydanej na niego decyzji o rozbiórce. Po żmudnych pracach architektonicznych i budowlanych udało się go zrewitalizować. Stworzyliśmy nowoczesny budynek z zachowaniem historycznej architektury, który ma dusze i który łączy pokolenia.

Kim jesteśmy

Pierwszy kamper. Postawiliśmy sobie za cel zbudować taki kamper, którym sami chcielibyśmy jeździć. Wypróbowaliśmy wiele modeli innych producentów, dlatego wiedzieliśmy, w jakim kierunku chcemy zmierzać – ma nie być w nim ciasno i ma być wyposażony w łóżka, na których można się porządnie wyspać 🙂 Dodaliśmy to tego multum udogodnień, których brakowało nam podczas naszych podróży i stworzyliśmy – naszym zdaniem – kamper idealny. Jak to mówią – „pierwsze koty za płoty”.

Otwarcie.

Otwarcie hali i prezentacja S-Campera.  W kwietniu 2022 roku podczas oficjalnego otwarcia Naszego nowego budynku zaprezentowaliśmy naszego pierwszego kampera – Maroni S-Camper. Na wydarzeniu byli obecni włodarze miasta, ludzie sportu i polityki, biznesmeni oraz nasi przyjaciele. Usłyszeliśmy wiele dobrego, a pozytywny odbiór zaskoczył nawet nas samych, dodając nowego wiatru w żagle. Po tym dniu rozpoczęliśmy produkcję kamperów dla naszych Klientów, których z każdym dniem jest coraz więcej.

Spełniamy marzenia.

Nasza misja. Naszym pragnieniem jest to, byś nie musiał wybierać pomiędzy ekscytacją z odkrywania nowych miejsc, a poczuciem bezpieczeństwa odczuwanym we własnym domu. Nowoczesne i komfortowe kampery są dla nas symbolem swobody i niezależności, wszędzie tam, gdzie poniesie Cię Twoja wyobraźnia. Jeśli przyczynimy się do spełnienia choć jednego podróżniczego marzenia, nasza misja będzie spełniona.

Piotr & Patryk & Robert

Samochody campingowe stworzone na wszystkie pory roku.
Komfort, swoboda, bezpieczeństwo i nowoczesne podejście do caravaningu.